ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ




ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ – ΠΑΙΔΕΙΑ –

ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ



Α’/. ΘΕΣΜΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.

Β’/.  ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 7ο ΕΤΟΣ.

Γ’/.  ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΜΑΘΗΤΕΙΑ.

Δ’/. ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΕΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.   

Ε’/.  ΝΕΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:

       
      ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞ ΙΣΟΥ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ.
      ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ 
      ΕΙΔΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
     ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
      ΜΕ ΕΝΑ ΣΦΑΙΡΙΚΟΤΕΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡ
      ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, ΤΗΣ ΦΙΛΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΑΝΤΙ ΓΙΑ
      ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΕΡΙΔΑ, ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ.



ΣΤ’/.  ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΔΙΑΒΛΗΤΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ. 
Ζ’/.  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 11ο ΕΤΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΤΗ.
Η’/. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΜΕ ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ.
Θ’/.  ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΘΕ ΕΦΗΒΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.





             ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΝΩΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΤΙΜΗΣ)
                 ΠΕΡΙΛΗΨΗ – ΤΙΤΛΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ

-       ΘΕΣΜΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΕΝ ΓΕΝΕΙ, ΤΟΝ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ.

-       ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 7ο ΕΤΟΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ 6ο.

-       ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ‘’ΠΑΙΔΕΙΑ’’ & ‘’ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ’’.


-       ΕΙΔΙΚΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΟΡΙΣΘΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:

-       ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞ ΙΣΟΥ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ.
-       ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 7ο ΕΤΟΣ.
-       ΕΞΟΒΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ.
-       ΕΙΔΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΚΑΘ’ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ.  ΔΙΟΤΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ‘’ΜΑΘΗΤΕΙΑ’’ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
-       ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 11ο ΕΤΟΣ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ.
-       ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΕΠΟΥΝ ΟΙ ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΟΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΡΡΕΠΕΙΣ ΩΣ ΕΥΚΟΛΑ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.
-       ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΦΑΙΡΙΚΟΤΕΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΡΤΙΑ ΓΥΜΝΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΨΥΧΟΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ.
-       ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΜΕ ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΛΑΔΩΝ.  ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΜΟΝΙΚΑ Η ΑΛΗΘΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤ’ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΤΡΟΠΟ. Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΗΣ.
-       ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΘΕ ΕΦΗΒΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ.

-       ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΟΡΦΗ ΣΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Ή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ.

-       ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΚΑΝΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ.  ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ  ΘΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ. ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ.  ΘΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΘΗΣΕΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 1ο ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2ο ΕΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ ΤΟΥ.

-       ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΕΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. 

-       ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΛΗΡΩΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥΣ.

-       ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΔΙΑΒΛΗΤΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΙΟΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΕΙΝΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΠΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΕΤΕΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ



























 
Copyright © 2013 ΕΝΩΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
|